În faţa staţiei de transport în comun de pe bulevardul 1 Mai a răsărit o groapă pe care autorităţile o cârpesc constant.
Nervii şoferilor suceveni sunt puşi la grea încercare, de luni bune, de o groapă pe care autorităţile locale nu reuşesc să o acopere. Traficul pe bulevardul 1 Mai, în faţa staţiei de autobuz de lângă Policlinică, este îngreunat de acest crater al cărui diametru se măreşte din trei în trei luni.
Zilnic, şoferii fac slalom şi înjură printre dinţi şi speră ca a doua zi să nu o ia de la capăt. Groapa nu poate fi acoperită definitiv întrucât Primăria nu a desemnat firma care să repare şi să asfalteze străzile din Suceava.
„La finele lunii trecute s-a ţinut licitaţia, dar încă nu am stabilit firma câştigătoare. Sperăm ca de la jumătatea acestei luni firma care va fi desemnată să înceapă să asfalteze străzile”, a declarat viceprimarul Viorel Seredenciuc. Până atunci, autorităţile locale au apelat la metoda clasică de astupare a gropii, cea cu pavele pentru trafic intens. Atât şoferii, cât şi pietonii aproape că şi-au pierdut speranţa de-a mai avea străzi fără cratere.
„Vreau să văd şi în Suceava că se face măcar o stradă ca în Occident, care să reziste. La noi ar trebui să asfalteze străinii, pentru că firmele româneşti nu ştiu sau nu vor să facă străzi durabile”, s-a plâns pensionarul Marian Bradu.
Ploile şi maşinile grele strică pavelele
Sucevenii nu sunt mulţumiţi de soluţia temporară la care apelează autorităţile pentru a acoperi craterele din arterele rutiere principale. „Pavelele sunt bune pe străduţele mici, unde nu au ce căuta maşinile de tonaj mare. Pe bulevard pavelele ajută la fel de mult ca şi o frecţie la un picior din lemn”, a spus Ioan T., şofer sucevean.
Ploaia scurtează şi mai mult rezistenţa lucrărilor de reparaţii. „După prima ploaie, care va spăla nisi