Portdrapelele IT-ului românesc în SUA se înmulţesc, în pofida perioadei dificile pe care o traversează economia globală. După Gecad şi Softwin, alte două companii autohtone şi-au deschis birouri pe piaţa nord-americană. Care e strategia lor? Firma bucureşteană newAD Communication îşi începe, luna aceasta, activitatea în noul birou deschis la New York. Compania are deja doi clienţi pe piaţa americană, primul contract fiind încheiat în urmă cu un an şi jumătate. „
Portdrapelele IT-ului românesc în SUA se înmulţesc, în pofida perioadei dificile pe care o traversează economia globală. După Gecad şi Softwin, alte două companii autohtone şi-au deschis birouri pe piaţa nord-americană. Care e strategia lor?
Firma bucureşteană newAD Communication îşi începe, luna aceasta, activitatea în noul birou deschis la New York. Compania are deja doi clienţi pe piaţa americană, primul contract fiind încheiat în urmă cu un an şi jumătate. „Piaţa de consultanţă din SUA este foarte matură, cu un istoric foarte bogat şi aşteptări foarte mari. O să fie interesant de văzut cât de stabil şi de bun este modelul nostru de business“, spune Loredana Niculae, managing partner. NNC Services, numele sub care compania va activa în SUA, va oferi servicii de consultanţă în afaceri, outsourcing de marketing pentru companii B2B care operează pe piaţa nord-americană sau care doresc să-şi extindă afacerile în această zonă.
Loredana Niculae a înfiinţat firma în anul 2006. „Din experienţa mea de atunci, multe firme de IT se blocau la doi-trei ani de existenţă, după ce epuizau partea de oportunităţi iniţiale. Teoretic, blocajul nu poate dura decât maximum un an sau doi, după care începe declinul“, explică ea. În acest moment al afacerilor intervine newAD, care poate ajuta firmele să-şi prezinte ofertele clienţilor şi, mai ales, să îi găsească. De ce a fost aleasă tocmai SUA ca piaţă-ţintă