Tata Motors, constructorul auto indian care deţine mărcile Jaguar şi Land Rover, intenţionează să aducă modelul Nano pe piaţa din SUA, „în 2 ani, probabil 2 ani jumătate”, a declarat reprezentantul Tata în SUA, David Good.Intenţiile Tata Motors fac din acest constructor a doua companie indiană care va exporta automobile în SUA, după Mahindra & Mahindra Ltd., în cursul acestui an. Nano vine, astfel, cu alternativa low-cost care tinde să amenin�
Tata Motors, constructorul auto indian care deţine mărcile Jaguar şi Land Rover, intenţionează să aducă modelul Nano pe piaţa din SUA, „în 2 ani, probabil 2 ani jumătate”, a declarat reprezentantul Tata în SUA, David Good.
Intenţiile Tata Motors fac din acest constructor a doua companie indiană care va exporta automobile în SUA, după Mahindra & Mahindra Ltd., în cursul acestui an. Nano vine, astfel, cu alternativa low-cost care tinde să ameninţe concurenţii deja aflaţi pe piaţa americană.
„Nano va trebui să respecte toate standardele privind siguranţa şi emisiile”, a declarat recent Ran Tata într-o conferinţă din New York. Preşedeintele companiei indiene a precizat că Tata Motors pregăteşte modele care să funcţioneze nu numai cu benzină şi a menţionat motorina, biocombustibilii şi chiar energia electrică.
Tata Motors intenţionează să lanseze în 2011 versiunea modelului Nano pentru Europa, iar livrările celei mai ieftine maşini din lume (circa 2.500 dolari, n.r.) către clienţii din India vor începe în cursul lunii viitoare.