Nu-i place să facă estimări în ceea ce priveşte sfârşitul crizei, întrucât nu se consideră un specialist în economie, însă este de părere că lumea va arăta altfel după ce criza se va termina. Este Bogdan Ungureanu, directorul editurii Publica, editură care a adus în România nume precum Alan Greenspan, Paul Krugman sau Richard Branson. Bogdan Ungureanu a acceptat să răspundă la câteva întrebări ale CAPITAL Online. CAPITAL: Când a apărut Publica era pe piaţă o
Nu-i place să facă estimări în ceea ce priveşte sfârşitul crizei, întrucât nu se consideră un specialist în economie, însă este de părere că lumea va arăta altfel după ce criza se va termina. Este Bogdan Ungureanu, directorul editurii Publica, editură care a adus în România nume precum Alan Greenspan, Paul Krugman sau Richard Branson. Bogdan Ungureanu a acceptat să răspundă la câteva întrebări ale CAPITAL Online.
CAPITAL: Când a apărut Publica era pe piaţă o nevoie a publicului român de carte economică şi de business?
Bogdan Ungureanu: Publica a luat naştere, în 2007, mai mult dintr-un hobby, respectiv din cărţile de business pe care noi le-am citit de-a lungul anilor şi care ne-au plăcut. Am considerat ca e momentul să începem să le prezentăm şi publicului român, în special oamenilor de afaceri.
Se simţea nevoia unor cărti de business „adevărate”, întrucât există foarte multe cărţi auto-intitulate „de afaceri”, dar care sunt mai mult nişte ghiduri, gen „cum să faci avere în 5 zile”. Selecţia noastră are mai mult autorul din spatele cărţii. Dacă autorul este un om care spune ceva, atunci ne orientăm în direcţia respectivă.
CAPITAL: Aţi venit pe piaţă cu autori care au nume sonore. Oricine e cât de cât familiar cu domeniul economic a auzit de un Krugman, de un Anthony Davis, de un Branson. Sunt interesaţi românii de astfel de titluri, de astfel de autori?
B.U.: Personalitatea r