Cu un buget mult mai mic decat al concurentilor, o campanie care s-a desfasurat timp de sase saptamani, cu trei spoturi difuzate pe canalele TV, i-a adus brandului Cava D'Oro din portofoliul Alexandrion Group o crestere de 4,6% a cotei de piata si vanzari de 35 de milioane de euro.
Robert Tiderle, 35 de ani, a fondat in 2002 propria agentie de publicitate, Papaya Advertising, dupa ce a lucrat pentru Connex (actualul Vodafone Romania) pe partea de marketing si in agentii de publicitate precum Tempo sau Grey Worldwide. "In agentii am lucrat pe partea de new business si strategie, nu faceam creatie. La Grey am inceput sa invat si partea de creatie si media si mi-am dat seama ca la nivelul cunostintelor de atunci puteam sa fac o campanie singur." Activitatea propriu-zisa a agentiei a inceput insa in ianuarie 2005, cand Papaya realiza prima campanie. "De la infiintarea firmei din 2002, timp de un an si jumatate, am avut un contract de exclusivitate incheiat cu cei de la Alexandrion pentru servicii de publicitate si marketing. Experienta cu Alexandrion Group mi-a folosit foarte mult in activitatea agentiei."
Cum a ales Alexandrion agentia de publicitate
In perioada in care a lucrat in agentii, Tiderle a participat la realizarea campaniilor pentru ginul Wembley aflat in portofoliul companiei Prodal 94, concurentul Alexandrion Group. "Participasem la realizarea unor campanii pentru ginul Wembley, in urma carora a crescut foarte mult cota de piata a acestei bauturi. Astfel, in momentul in care cei de la Alexandrion au vrut sa lanseze un gin nou, Bellman's Dry Gin, m-au contactat. Aceasta a fost si prima campanie pe care am realizat-o pentru Alexandrion Group, dupa care au urmat campanii pentru Alexandrion si pentru vodka Kreskova", isi aminteste Tiderle.
El sustine ca Papaya a reusit sa-si creeze un portofoliu inainte de a activa pe piata