Zeci de oameni îşi publică ofertele de servicii personale în interiorul ziarelor. Un anunţ scurt şi la obiect, totodată atractiv, aduce de cele mai multe ori un profit în buzunarele sătmărenilor. Lipsa unui loc de muncă sigur şi bine plătit îi împinge pe sătmăreni să recurgă la tot felul modalităţi prin care să îşi asigure un trai cel puţin decent. De cele mai multe ori, şomerii sau persoanele care vor bani în plus ştiu că varianta cea mai bună este autopublicitatea.
Simplu, ieftin şi fără prea mult efort, oamenii se folosesc de anunţurile de mică publicitate din ziarele locale. Un anunţ scurt şi la obiect, urmat de un număr de contact îţi poate oferi un loc de muncă, dacă nu permanent, cel puţin ocazional.
„Execut lucrări la acoperiş, modificări şi reparaţii”, este doar unul dintre zecile de anunţuri care împânzesc rubricile de prestări servicii în ziarele locale. Domeniile sunt diversificate, de la menajeră, la meditări în limbi străine şi evidenţe contabile. Majoritatea sunt în domeniul construcţiilor şi transporturilor.
Anunţuri mai mult sau mai puţin atractive
Modalitatea de exprimare contează enorm de mult la anunţurile de mică publicitate. Unul sec, fără prea multe detalii trece neobservat printre celelalte. Pata de culoare dată şi cuvintele potrivite reprezintă cheia succesului. „Şofer cu autoturism de lux, îmi ofer serviciile”, este un anunţ peste care nu treci uşor cu privirea.
La capătul firului de telefon se află Victor Todică, un sătmărean care îşi pune maşina la dispoziţia clienţiilor. Model limitat în România, atractiv pentru cei pasionaţi de maşini clasice, autoturismul aduce bani în buzunarul proprietarului.
Jaguar-ul, fabricat în 1991, 3200 cmc, 250 cai putere, interior îmbrăcat în piele , este maşina perfectă pentru o nuntă de vis sau pentru un eveniment special în familie. „O am de aproxim