Compania americană Apple a înjumătăţit, luni, preţul de referinţă al variantei entry-level (cu cel mai mic preţ) a modelului iPhone, la 99 de dolari pe unitate, şi a prezentat o nouă variantă high-end a iPhone 3G, pentru a-şi consolida poziţia pe piaţă în urma intensificării concurenţei Această mişcare surprinzătoare a celor de la Apple ar putea duce la o creştere cu peste 50 de procente a vânzărilor, susţine unul dintre analiştii intervievaţi de către „The Wa
Compania americană Apple a înjumătăţit, luni, preţul de referinţă al variantei entry-level (cu cel mai mic preţ) a modelului iPhone, la 99 de dolari pe unitate, şi a prezentat o nouă variantă high-end a iPhone 3G, pentru a-şi consolida poziţia pe piaţă în urma intensificării concurenţei
Această mişcare surprinzătoare a celor de la Apple ar putea duce la o creştere cu peste 50 de procente a vânzărilor, susţine unul dintre analiştii intervievaţi de către „The Wall Street Journal”.
De la lansarea iPhone, Apple a vândut aproximativ 20 de milioane de aparate, iar preţul a suferit reduceri semnificative.
Astfel, primul model a fost scos pe piaţă la preţul de 600 de dolari, pentru ca la mai puţin de o lună să fie redus la 400 de dolari. Ulterior, preţul a fost încă o dată redus, până la 200 de dolari, pentru ca acum să se vândă cu 99 de dolari.
În România, cel mai mic preţ pentru iPhone, la cel mai scump abonament şi cea mai mare perioadă contractuală este de 179 de euro, ceea ce echivalează cu aproape 250 de dolari, respectiv 247 dolari la cursul EUR/USD de astăzi.
SURSA: „The Wall Street Journal”