Targul de IT&C CERF, desfasurat la Bucuresti trei zile, saptamana trecuta, a fost vizitat de 4.000 de persoane, valoare de aproape 15 ori mai mica fata de anul trecut, cand evenimentul era destinat si publicului larg, nu doar companiilor, a anuntat firma organizatoare, Expotek. CERF-ul si-a pierdut din stralucire, iar standurile pompoase au disparut, din cauza caderii segmentului de retail, spun organizatorii, care insa se arata multumiti de editia 2009.
“Peste 20% dintre companiile participante la editia din acest an a CERF au participat in premiera, iar companiile din Taiwan au avut cea mai puternica prezenta dintre toate evenimentele de profil din Europa de Sud-Est. Mai mult, companii precum Microsoft, Dell, IBM, Kaspersky Lab si G Data Software au participat in premiera la CERF sau dupa o absenta de 10 ani. Aceste elemente si multe altele arata ca evenimentul a fost unul de succes”, spune Dan Voicu, directorul general al firmei organizatoare.
In perioada 3-5 iunie, CERF 2009 a fost vizitat de 4.000 de persoane, majoritatea facand parte din segmentul de business. Cel mai mare flux de vizitatori a fost in a doua zi a evenimentului, si anume 2.000 de persoane. Expotek se astepta la undeva intre 3.000 si 5.000 de vizitatori la inceputul CERF, tinta fiind atinsa. Biletul de intrare a fost 30 de lei. Anul trecut targul fusese vizitat de 55.000 de persoane.
"Vizitatorii din acest an se incadreaza in doua categorii: segmentul de management interesat de valoarea adaugata pe care o poate aduce tehnologia afacerii lor si tinerii pasionati de tehnologie care sunt interesati de tot ce este nou in domeniu", mai spune firma organizatoare.
Printre cele mai interesante gadget-uri prezente s-au numarat masa interactiva Surface a Microsoft, primul netbook de business al Dell si noile laptop-uri ultraportabile eXpertBook de la Maguay. @N_P