Pasajul bucurestean Lujerului va fi inchis in curand pentru reparatii masive, care vor costa aproximativ 12 milioane de euro. Din cauza inexactitatilor de executie si a lipsei de intretinere au aparut infiltratii de apa, ruperi si spargeri ale betonului, cea mai afectata parte fiind zona de suprastructura dinspre soseaua Virtutii. Alte defecte constatate la pasaj au fost fisurile verticale ale betonului din stalpi, nefunctionarea sistemului de ventilatie si probleme ale sistemului de iluminat, gurile de scurgere din pasaj, care sunt colmatate, ceea ce face ca la fiecare ploaie sa apara inundatii. Lucrarile vor fi derulate prin Administratia Strazilor, care vrea ca licitatia sa fie gata pe 15 iulie.
Proiectarea lucrarilor de reabilitare ar trebui sa fie gata o luna mai tarziu, in august. Administratia Strazilor a cerut prin caietul de sarcini gasirea unei solutii de dirijare a traficului pe perioada executiei, in conditiile in care lucrarile presupun atat inchiderea pasajului, dar si interventii deasupra lui. Pentru a preveni blocajul in trafic pe perioada reparatiilor, s-a dispus refacerea graficului de executie a lucrarilor de asfaltare din zonele adiacente pasajului.
Termenul de finalizare este 30 iunie 2009, adica inainte de inceperea lucrarilor la pasaj. Administratia Strazilor va solicita reprogramarea lucrarilor de asfaltare pe strazile aflate in administrarea Primariei sectorului 6, astfel incat acestea sa fie gata tot pe 30 iunie.
» Cel mai circulat
Pasajul bucurestean Lujerului face legatura intre soseaua Virtutii si str. Brasov, pe sub Bd. Iuliu Maniu, fiind cea mai circulata cale rutiera de legatura intre doua cartiere importante ale Capitalei – Militari si Drumul Taberei. Pasajul bucurestean Lujerului va fi inchis in curand pentru reparatii masive, care vor costa aproximativ 12 milioane de euro. Din cauza inexactitatilor de exe