In urma cu sapte ani, Nicole Loftus a intrat intr-o industrie ce valora 19 miliarde de dolari anual si se simtea ca un outsider. Ideea ei a fost sa elimine intermediarul din actiunile de promovare si marketing ale companiilor.
Loftus s-a lansat in afaceri in ciuda opozitiei familiei sale si a inceput sa construiasca o companie care acum are o cifra de afaceri de mai multe milioane de dolari, Zorch International. Cu sediul la Chicago, compania a crescut incet dar sigur.
In calitatea sa de femeie de afaceri de succes, Loftus sfideaza orice statistici. Potrivit Catalyst, o organizatie non-profit care urmareste activitatea femeilor la locul de munca, numai 28 dintre cele 1.000 de corporatii americane au femei in managementul superior.
In 2008, numai 6,8 la suta din investitiile in noile afaceri s-au dus catre companii conduse de femei. Numai una din cinci companii americane cu venituri de peste un milion de dolari anual au ca presedinte o femeie.
"A fost un soc pentru mine sa aflu despre aceasta discrepanta intre femei si barbati, in mediul de afaceri", spune Nicole Loftus, citata de The Kansas CW.
Insa nu s-a dat batuta si, apeland la imprumuturi bancare, Loftus a reusit sa aduca Zorch pe lista celor mai dinamice companii in ascensiune in clasamentul pe 2008 al revistei "Chicago Business".
Inainte de Zorch, daca o companie avea nevoie de, sa zicem, pixuri BIC inscriptionate cu logo-ul sau, apela la un distribuitor care, la randul sau, negocia cu BIC si firma interesata intra in posesia produselor atunci cand acestea erau gata. Practic, intermediarul facea imposibila intalnirea dintre client si producator.
Nicole Loftus ii aduce insa pe toti "la aceeasi masa", astfel incat negocierile se poarta direct. In timp, Zorch si-a castigat clienti precum AT&T, BP sau Citygroup, avand activitati in