„Asteptarile noastre legate de venituri sunt optimiste, adica ne asteptam la o crestere intre 5 si 10%. Vreau sa subliniez ca acest lucru se va intampla in conditiile in care criza internationala se va tempera", a declarat Nicholas Stamboulis, unul dintre actionarii Atlas Corporation.
Compania a inregistrat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri de 2%, pana la 170 de milioane de lei (46,1 mil. euro), fata de 167 mil. lei in 2008, in conditiile in care la inceputul anului trecut si-a bugetat o crestere de circa 40%, pana la 70 de milioane de euro.
„Principalii factori care au influentat evolutia Atlas Corporation se pot imparti in pozitivi si negativi. Dintre cei pozitivi ar fi nivelul de activitate in constructii si cererea ridicata pentru imbunatatirea termica a locuintelor. Dintre factorii negativi este evident ca nu poate lipsi criza internationala, care a afectat atat in mod real, cat si in mod artificial industria, si ma refer la panica sau zvonistica", explica Stamboulis.
In primul trimestru, cifra de afaceri a companiei a scazut cu 1% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 33 de milioane de lei.
„Primele trei luni ale lui 2009 sunt irelevante, piata a scazut sau mai bine spus nu s-a miscat deloc din mai multe motive. Mai bine ne uitam la sfarsitul anului si vom intelege cat de bine a reactionat fiecare la criza", spune Stamboulis.
Atlas Corporation a continuat sa investeasca in marketing in primele luni ale anului, incepand o campanie TV pentru promovarea noilor produse: Apla Fix (adeziv flexibil pe baza de ciment pentru placile de polistiren) si Apla TencoPlast -Ready Mix (tencuiala decorativa elastica).
Compania a investit pana in prezent aproximativ 30 de milioane de euro pe piata romaneasca, ultima investitie pentru majorarea capacitatii de productie in valoare de 6,5 milioane de euro a fabricii situate in