Dispozitivul a fost botezat simplu: "Laser". Functia sa este si ea simpla: protejeaza biciclistii pe timp de noapte sau in conditii vizuale precare. Componentele utilizate, nu chiar atat de simple.
Cum luminile bicicletei sau reflectoarele nu sunt intotdeauna de ajuns, designerul Leonardo Manavella a realizat un ansamblu auto-alimentat, care nu numai ca este foarte vizibil, dar si raspunde traficului, arata Treehugger.
Laser are cateva piese principale care pot fi atasate pe orice bicicleta: o cutie de plastic, un aparat laser, un senzor de distanta si o sfera pentru ajustarea luminii, trei claxoane puternice si o baterie ce se reincarca printr-un dinam.
Laserul traseaza o elipsa de lumina verde care este sensibila la orice ii traverseaza perimetrul. Daca o masina se apropie prea mult, lumina se face rosie si toate claxoanele pornesc pana cand distanta devine din nou una sigura.
Alex Sima - TownPortal Dispozitivul a fost botezat simplu: "Laser". Functia sa este si ea simpla: protejeaza biciclistii pe timp de noapte sau in conditii vizuale precare. Componentele utilizate, nu chiar atat de simple.
Cum luminile bicicletei sau reflectoarele nu sunt intotdeauna de ajuns, designerul Leonardo Manavella a realizat un ansamblu auto-alimentat, care nu numai ca este foarte vizibil, dar si raspunde traficului, arata Treehugger.
Laser are cateva piese principale care pot fi atasate pe orice bicicleta: o cutie de plastic, un aparat laser, un senzor de distanta si o sfera pentru ajustarea luminii, trei claxoane puternice si o baterie ce se reincarca printr-un dinam.
Laserul traseaza o elipsa de lumina verde care este sensibila la orice ii traverseaza perimetrul. Daca o masina se apropie prea mult, lumina se face rosie si toate claxoanele pornesc pana cand distanta devine din nou una sigura.
@N