În cursul dimineţii de astăzi a avut loc un nou atac de tip phishing asupra clienţilor Raiffeisen Bank sub forma unui mesaj transmis prin e-mail. Mesajul venea din partea unui ipotetic operator al departamentului de relaţii cu clienţii şi anunţa blocarea cardului pentru că nu s-a putut lua legătura cu respectivul client. Ca urmare, clientul era sfătuit să acceseze sistemul de mesagerie internă al băncii pentru a afla ce este de făcut. Mesajul conţinea, de asemenea, un link că
În cursul dimineţii de astăzi a avut loc un nou atac de tip phishing asupra clienţilor Raiffeisen Bank sub forma unui mesaj transmis prin e-mail.
Mesajul venea din partea unui ipotetic operator al departamentului de relaţii cu clienţii şi anunţa blocarea cardului pentru că nu s-a putut lua legătura cu respectivul client.
Ca urmare, clientul era sfătuit să acceseze sistemul de mesagerie internă al băncii pentru a afla ce este de făcut.
Mesajul conţinea, de asemenea, un link către o pagină clonată a site-ului Raiffeisen Bank unde trebuiau introduse unele date personale, precum parola în relaţia cu banca şi numărul cardului.
Serviciul de relaţii cu clienţii al Raiffeisen Bank ne-a declarat că banca nu transmite niciodată mesaje e-mail şi că acest mesaj la care ne-am referit reprezintă un atac de tip phishing.
Puteţi vedea integral textul mesajului accesând următorul link: Mesaj