Poate ca nu-ti dai seama, dar anumite ticuri pe care le ai sau gafe pe care le faci in mod repetat enerveaza pe cei din jur. Poate chiar comportamentul tau spune despre tine mai multe decat ai vrea.
Toate acestea iti pot domoli sau chiar infrana urcarea in ierarhia institutiei in care lucrezi.
Daca iti pasa de jobul tau si ai vise de marire referitor la acesta, poate n-ar fi rau sa tii cont de cateva reguli de bun simt. CNN a intocmit un mic ghid al greselilor ce iti pot infrana avansarea in cariera.
Nu lasa totul pe ultimul moment
Chiar daca tu stii ca functionezi cel mai bine in situatii de stres si lasi, ca de obicei, totul pe ultima suta de metri, trebuie sa fii constient ca oricand poate aparea o situatie neprevazuta, care sa te impiedice sa te achiti de sarcina. In ochii celorlalti nu vei aparea decat ca un tip care nu a reusit sa se achite de responsabilitati.
Lumea nu va sti ca, in mod normal nu trebuia sa ai nicio problema si ca impedimentul "nu tinea de tine". Se va intreba doar de ce nu te-ai organizat mai bine.
Ai grija cu mailul!
Posta electronica este o a doua natura pentru multi in ziua de azi. Dar asa simpla si comoda cum e, nu e si lipsita de riscuri. O verificare de rutina te poate scuti de neajunsurile unei situatii in care trimiti, din greseala, un mesaj intregii tale liste. Iar daca ceea ce transmiti mai e si confidential, nu te mira de ce incepi sa fii ocolit de toata lumea.
A avea relatii apropiate cu seful nu e totuna cu a fi nepoliticos
In multe companii se poarta ca seful sa iasa la bere cu angajatii. Relatiile se strang, comunicarea e mai buna, iar rezultatele se vad. Daca te afli, ca si angajat, intr-o astfel de situatie, n-ar trebui sa te imbeti cu apa rece.
Seful ramane tot sef, iar tu, in continuare angajat, oricate beri