Cine si-a inchipuit ca "bogatii" sufera ultimii, are acum dovada ca si "la crème de la crème" dintre clienti incep sa dea semne de strangere a curelei.
Potrivit unui studiu de marketing, comandat de proiectul imobiliar de lux "Lotus Cismigiu", comportamentul celui mai instarit sector din Romania s-a schimbat de ceva vreme.
"Eram foarte interesati sa aflam care sunt astazi principalele criterii de decizie in ceea ce ii priveste pe cei care apartin clasei de varf," spune Monica Popescu, sales manager al proiectului "Lotus Cismigiu".
Cum acesta este singurul proiect care targeteaza clasa de varf, dezvoltatorul a dorit sa afle care sunt codurile care conduc spre potetialii sai clienti - joaca doar pretul principalul rol? Inca mai conteaza calitatea? Care sunt aspectele emotionale care ii influenteaza pe cumparatori in zilele acestea?
Romanii cu posibilitati financiare sunt mai precauti in ceea ce priveste achizitia anumitor produse si servicii, releva cercetarea de marketing. In aceasta perioada de criza, domeniul auto este cel mai afectat segment al pietei locale de lux, acesta fiind urmat de piata ceasurilor, a accesoriilor (genti si articole de piele). De asemenea, produsele de design interior si mobilierul de lux au inregistrat o scadere vizibila in ceea ce priveste vanzarile.
Lotus Cismigiu ofera un stil de viata unic in chiar inima Capitalei, fiind un proiect imobiliar de lux cu veritabile apartamente de lux chiar langa parcul Cismigiu. Proiectul ofera apartamente finisate, targetand clasa romaneasca si straina de varf.
"Am aflat ca multi dintre potentialii nostri clienti detin chiar mai multi bani lichizi decat inainte. Cei mai multi dintre acestia au foarte multa experienta in afaceri si inteleg faptul ca preturile nu vor cobori, de aceea, acesta este momentul oportun de a lua decizii si de a