Marius Ghenea a investitit 200.000 euro in primul mall online din Romania, pentru care, in primul an de activitate, investitorul proiecteaza venituri de un million euro. Potrivit antreprenorului, FashionUp.ro va avea un impact major asupra segmentului online, iar in doi - trei ani va ajunge sa detina circa 30% din piata de vanzari fashion online locala.
"In urma unei investitii de peste 200.000 de euro, prin FashionUp.ro intram intr-o zona de comert online care este inca la inceput in Romania, asa ca ne propunem sa dezvoltam aceasta piata si sa demonstram ca nu mai exista tabu-uri cu privire la produsele si serviciile care pot fi oferite online", a spus Marius Ghenea (foto), presedinte Online Fashion Group.
Din acest punct de vedere, impactul FashionUp asupra pietei online va fi major, este de parere el, deoarece schimba un mod de abordare a cumparaturilor online de tip "mall".
"Piata de fashion multibrand online este extrem de putin reprezentata in Romania in acest moment, motiv pentru care obiectivul nostru cel mai important este sa dezvoltam aceasta piata. Pana in prezent, publicul romanesc avea optiuni mai mult pe site-uri e-commerce de fashion internationale multibrand de tipul net-a-porter.com, ceea ce inseamna pentru clienti serioase complicatii cu privire la livrare - termene relativ lungi, return - mai ales atunci cand locatia de return este in afara UE si control al livrarii - deoarece aceste site-uri opereaza la mare distanta de Romania", a declarat, pentru Wall-Street, Marius Ghenea.
In privinta cifrelor estimate pentru primul an de activitate, acestea sunt proiectate sa ajunga la venituri de minim un milion euro.
"Pentru 2010, cresterea va fi in multipli, dar este prea devreme pentru a indica niste obiective specifice de vanzari in 2010, mai ales pe fondul crizei economice care este posibil sa continue si anul urmator", pr