Service-urile craiovene sunt luate cu asalt în ultima vreme de către cei care se pregătesc de concediu. Numărul cererilor de reparaţii a crescut cu peste 50 la sută doar în iunie, cele mai frecvente defecţiuni fiind la sistemele de aer condiţionat sau frânare şi direcţie. Multe service-uri craiovene sunt bulversate de valul de şoferi care îşi aduc maşinile la reparat înainte să plece în concediu. „A crescut numărul de automobile care vin zilnic la noi cu cel puţin 50 la sută”, spune Gabriel Belulescu, patron al service-ului auto „Clinica de roţi” din Craiova.
Imediat după inspecţiile tehnice periodice obligatorii pe care craiovenii se asigură că le au la zi pentru a nu avea probleme cu legiuitorii, posesorii de automobile din Bănie caută confortul. „Cele mai dese defecţiuni la automobile cu care craiovenii vin la noi sunt cele la sistemele de răcire a aerului din interiorul automobilelor. Există multe cazuri în care, pe tot parcursul anului, şoferii circulă şi fără această facilitate din raţiuni financiare, dar înaintea concediilor remediază aceste probleme”, precizează
Cosmin Poiana, unul dintre patronii service-ului „Poiana”.
Nici siguranţa în automobile nu rămâne, însă, neglijată de şoferi. „Alte operaţiuni pe care le mai efectuăm foarte des în ultima perioadă sunt introducerea de azot în roţi, pentru evitarea dilatării sau contractării aerului din anvelope şi schimbul de ulei sau de cauciucuri. Acestea sunt necesare pentru a evita problemele care pot apărea mai ales în călătoriile pe trasee mai lungi, cum ar fi exploziile de cauciuri sau alte defecţiuni care pot apărea în cazul în care operaţiunile nu sunt efectuate”, a mai adăugat Belulescu.
„Familia mare, renumeraţie după buget”
Din păcate, mulţi craioveni recunosc că pleacă în vacanţă cu portofelele subţiri, de abia le mai ajung banii