Daca pana acum toti sponsorii se aruncau in directia lui Lewis Hamilton, vedeta indiscutabila a circuitelor de F1, Jenson Button are ocazia sa demonstreze ca are un nume si o personalitate cel putin la fel de atragatoare pentru public. Si daca Lewis Hamilton a semnat cu TAG Heuer, Jenson Button a devenit „prietenul marcii" (o exprimare care indica faptul ca nu e chiar ambasador) Jaeger-LeCoultre, unul dintre cele mai respectate nume din haute horlogerie.
Pe 7 iunie Button a purtat un Reverso Squadra World Chronographe, iar la Grand Prix-ul de la Monaco a castigat purtand un Master Compressor Extreme LAB - un ceas incredibil de complicat (pana nu demult doar in stadiul de prototip) pe care se spune ca pilotul il vazuse la mana CEO-ului Jaeger-LeCoultre, Jerome Lambert, si apoi a tinut neaparat sa-l poarte si el. Se pare ca printre preferatele britanicului se numara si Master Compressor Extreme W-Alarm, modelul stindard al casei in ceea ce priveste ceasurile de scufundari, dotat si cu indicatia celor 24 de fusuri orare si cu alarma. Anterior, Jaeger-LeCoultre alesese dintre asii sportului un nume legendar - Valentino Rossi, campionul italian la Moto GP.
Chiar daca sirul sau de victorii s-a lasat destul de mult asteptat, Button are sansa sa devina, la randul sau, un „prieten" bun pentru Jaeger-LeCoultre, in cazul in care isi continua performantele. De altfel, cele sase victorii pe care le-a repurtat in sapte curse inseamna o performanta egalata doar de nume precum Juan Manuel Fangio, Jim Clark si Michael Schumacher.
www.ralucabadea.com
Daca pana acum toti sponsorii se aruncau in directia lui Lewis Hamilton, vedeta indiscutabila a circuitelor de F1, Jenson Button are ocazia sa demonstreze ca are un nume si o personalitate cel putin la fel de atragatoare pentru public. Si daca Lewis Hamilton a semnat cu TAG Heuer, Jenson Button a