Saloanele şi târgurile auto au tot mai puţini participanţi, dar scăderea cea mai drastică este în rândul clienţilor. Producătorii de autovehicule, piese şi accesorii auto reuniţi la Arad, la Târgul Transport Ar recunosc că au scăzut vânzările la autovehiculele noi, iar criza economică a atins şi domeniul transporturilor. Până şi oferta prezentată la târg este în pas cu criza economică.
Producătorii de autovehicule, în număr mult mai mic în acest an faţă de anul trecut, încearcă să-şi atragă clienţii prin pachete şi oferte promoţionale, însă în zadar.
Promoţii inutile
Începând de la anvelope, portbagaje, jante şi până la uleiuri de maşină, filtre pentru motoare şi cele mai inedite accesorii auto, toate se vând la preţuri promoţionale. „Oferim clienţiilor accesorii pentru autovehicule din gama Dacia şi din import, din stoc şi la comandă. Avem preţuri mici, dar cu toate acestea vânzările scad de la o zi la alta”, a declarat , reprezentatul unei firme auto.
Maghiarii caută parteneri de afaceri
Vecinii de peste graniţă au venit la târgul de la Arad şi au participat la aproape toate conferinţele şi reuniunile organizate cu această ocazie, în speranţa că vor reuşi să identifice posibili colaboratori românii. Maghiarii cred că parteneriatele transfrontaliere pot ajuta ambele părţi să găsească soluţii eficiente pentru depăşirea crizei financiare.