- Diverse - nr. 314 / 12 Iunie, 2009 In primele luni ale acestui an, CJPC Mures a cercetat 520 de reclamatii, din care 70% au fost solutionate in favoarea consumatorilor, care au fost despagubiti prin inlocuirea produselor reclamate sau restituirea contravalorii acestora. Printre sesizarile primite pot fi enumerate: alune cu miros si gust de ranced, lipsa la gramajul declarat - produse lactate, incaltaminte cu talpa crapata dupa cateva purtari, refuzul inlocuirii, nefunctionarea internetului, tv cablu, telefonie, produse electrocasnice, electronice defecte, neremediate sau refuzul inlocuirii, respectiv restituirii contravalorii acestora, montare necorespunzatore geam termopan. Alte nereguli semnalate de consumatori au vizat fumatul in spatiul destinat nefumatorilor, unde erau si scrumiere pe masa, serviciile neconforme si neautorizate de alimentatie publica oferite consumatorilor, facturi incarcate la energia termica, telefonia mobila, gaz metan, intarzieri la primirea facturilor de gaz, conditii improprii de transport calatori interurban, alimente cu data limita de consum depasita, scaune cu tapiteria destramata, nerespectarea pretului afisat la flori, servicii de topografie neconforme, servicii bancare neconforme, in cazul carora nu s-a comunicat majorarea dobanzii. Pentru schimb valutar s-au solutionat sapte reclamatii (consumatorii nu sunt informati si verbal asupra comisionului practicat), din care trei au fost intemeiate si s-a returnat contravaloarea comisionului practicat, aflam de la ing. Cirstea Anica, comisar superior CJPC Mures. Pentru deficientele constatate cu ocazia cercetarii reclamatiilor s-au aplicat amenzi contraventionale in valoare de 165.750 lei. Letitia Bota - Diverse - nr. 314 / 12 Iunie, 2009 In primele luni ale acestui an, CJPC Mures a cercetat 520 de reclamatii, din care 70% au fost solutionate in favoarea consumatorilor, care au fost