În bătălia pentru clienţii cu venituri mari, hotelierii din România înteţesc campaniile de promovare a cardurilor de fidelitate, care oferă reduceri substanţiale în schimbul unei taxe anuale. Preţ de cazare şi specialităţi culinare la jumătate de preţ în restaurant de lux ori acces nelimitat la centrul spa al hotelului. Nu este vorba de o ofertă a vreunei agenţii de turism, ci doar de o parte dintre serviciile de care poate beneficia posesorul unui card de membru emis de un l
În bătălia pentru clienţii cu venituri mari, hotelierii din România înteţesc campaniile de promovare a cardurilor de fidelitate, care oferă reduceri substanţiale în schimbul unei taxe anuale.
Preţ de cazare şi specialităţi culinare la jumătate de preţ în restaurant de lux ori acces nelimitat la centrul spa al hotelului. Nu este vorba de o ofertă a vreunei agenţii de turism, ci doar de o parte dintre serviciile de care poate beneficia posesorul unui card de membru emis de un lanţ hotelier, nu doar din străinătate, ci şi din România.
La nivel internaţional, cardurile pentru membrii fideli sunt o regulă. În România, acestea au ajuns prin intermediul marilor lanţuri hoteliere, iar promovarea lor este la început. Deocamdată, singurii emitenţi de astfel de carduri sunt unităţile de cinci stele JW Marriott, Radisson SAS, Hilton, Crowne Plaza şi Intercontinental Bucureşti.
Beneficii variate
Posesorii cardului Gold Points Plus, emis de Radisson SAS, pot transforma punctele câştigate pe baza sumelor cheltuite în unităţile parte a reţelei globale în reduceri la cazare sau chiar la cumpărarea biletelor de avion.
În cazul Intercontinental, dobândirea cardului Priority Club Rewards este gratuită. Punctele acumulate prin consumarea de servicii hoteliere nu expiră niciodată şi se pot transforma în nopţi gratuite de cazare, mile de zbor, vouchere şi minute de convorbiri telef