Directorul general executiv al Adidas, Herbert Hainer, consideră că, deşi grupul german „a reuşit progrese semnificative” în ceea ce priveşte restructurarea mărcii americane Reebok, procedurile nu decurg destul de rapid, potrivit ziarului „Welt am Sonntag”. „Înregistrăm progrese semnificative cu Reebok”, a declarat Herbert Hainer, directorul general executiv al Adidas, întrebat dacă analizează vânzarea mărcii americane Reebok. Hainer a adă
Directorul general executiv al Adidas, Herbert Hainer, consideră că, deşi grupul german „a reuşit progrese semnificative” în ceea ce priveşte restructurarea mărcii americane Reebok, procedurile nu decurg destul de rapid, potrivit ziarului „Welt am Sonntag”.
„Înregistrăm progrese semnificative cu Reebok”, a declarat Herbert Hainer, directorul general executiv al Adidas, întrebat dacă analizează vânzarea mărcii americane Reebok. Hainer a adăugat, însă, că restructurarea nu este „suficient de rapidă”.
Grupul german a preluat, în 2006, Reebok pentru a-şi consolida poziţia pe piaţa articolelor de vestimentaţie sport clasice în competiţia cu liderul mondial Nike.
Vânzări în cădere în America de Nord
Reebok are probleme mari, în special în America de Nord, unde Adidas a înregistrat o cădere de 14% a vânzărilor în primele 3 luni ale acestui an. Totodată, Hainer a arătat că falimentul retailerului german Arcandor nu va avea consecinţe importante asupra operaţiunilor Adidas.
Adidas şi-a limitat expunerea comercială la lanţul de magazine universale Karstadt al Arcandor şi a oprit din timp livrările către retailer, potrivit oficialului citat.
Target: economisirea a 100 de milioane de euro
Adidas a anunţat, în luna mai, că va închide mai multe reprezentanţe regionale din Europa şi Asia şi ar putea renunţa la unele magazine, pentru a economisi 100 de milioane de euro, după ce costurile ridicate şi p