În urma unui agency review, care a avut loc cu puţin timp în urmă, Carrefour a ales Publicis Romania ca agenţie de publicitate, se arată într-un comunicat de presă al agenţiei.
"Munca agenţiei din ultimii ani, experienţa în retail şi chimia dintre echipe au contribuit la câştigarea acestui client. Se spune că cele mai creative proiecte apar atunci când relaţia agenţie-client este foarte bună, iar noi deja ne înţelegem extraordinar. Sunt convins că împreună vom realiza următorul benchmark în categorie, spune Alex Bădilă, Managing Director - Publicis Romania. De asemenea, Răzvan Căpănescu, Creative Director - Publicis Romania, a arătat că "pitch-ul international a însemnat o decizie strategică globală de trecere a contului Carrefour în portofoliul Grupului Publicis. Dar noi nu am primit nimic cadou. Am câştigat acest cont mulţumită expertizei demonstrate în faţa Comitetului internaţional de evaluare".
Menţionăm că agenţia a trebuit să-şi susţină cazul în faţa celorlalţi 2 competitori puternici din reţea, Leo Burnett şi Saatchi & Saatchi. Astfel, în ciuda contextului economic, începutul anului 2009 aduce în Publicis veşti bune şi noi provocări.
Totodată, Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania, a declarat după semnarea parteneriatului că este bucuroasă să înceapă "colaborarea cu Publicis, o agenţie de publicitate pe care experienţa o recomandă. Această nouă colaborare reflectă încrederea acordată agenţiei, la nivel global, după rezultatele obţinute pe alte conturi internaţionale. Am încredere în Publicis, în resursele umane şi echipa alocată contului Carrefour şi sunt sigură că vom realiza lucruri mari împreună". În urma unui agency review, care a avut loc cu puţin timp în urmă, Carrefour a ales Publicis Romania ca agenţie de publicitate, se arată într-un comunicat de presă al agenţiei.
"Munca agenţiei din ultimii ani, experienţa în retai