FashionUp.ro este un magazin online unde poţi găsi zeci de branduri de îmbrăcăminte şi accesorii. Rochiile, pantalonii, tricourile şi ochelarii de soare scoşi la vânzare pe site provin din colecţiile estivale ale firmelor ce au reprezentanţă în majoritatea mallurilor din ţară. Tinerii care frecventează mallurile din marile oraşe pentru a-şi cumpăra haine au la dispoziţie un magazin online ce oferă peste 1.000 de produse din portofoliul a peste 50 de branduri de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii vestimentare.
Cu un simplu „click”, aceştia pot face cumpărături pe FashionUp.ro. Branduri precum Adidas, Bata, Bronx, Carmen Clara, Carmens, Dada, D&G, Geox, Goliath, Jolidon, Lacoste, Le Coq Sportif, Levi’s, Pnk Casual, Reebok sau Versace şi-au expus produsele pe internet, la fel ca pe rafturile de la mall.
„FashionUp.ro revoluţionează conceptul de shopping online. Clienţii pot merge la shopping alături de un consultant în stil care este pregătit cu sfaturi şi detalii despre produsele din mall, dar şi despre modul în care acestea pot fi asortate în funcţie de silueta şi stilul vestimentar propriu“, se arată într-un comunicat trimis de oficialii site-ului.
Magazinul online este destinat atât femeilor cât şi bărbaţilor. Comenzile se fac direct pe internet, iar produsele ajung la client în cel mult trei zile. Plata se poate efectua în avans sau ramburs prin ordin de plată sau numerar.
„În urma unei investiţii de peste 200.000 de euro, prin www.fashionup.ro intrăm într-o zonă de comerţ online care este încă la început în România, aşa că ne propunem să dezvoltăm această piaţă şi să demonstrăm că nu mai există tabuuri cu privire la produsele şi serviciile care pot fi oferite online“, a spus Marius Ghenea, preşedinte Online Fashion Group, firma care deţine site-ul.