Graffiti BBDO: Ne aşteaptă o luptă pentru supravieţuire
Saatchi & Saatchi: Din păcate, acest context economic îi transformă pe unii jucători în lupi
Next Advertising: Frica nu a fost niciodată un mare creativ
Publicis: Totul a devenit pragmatic şi raţionalizat
The Group: Competiţia a devenit mai agresivăO competiţie mai dinamică, o competiţie care nu mai ţine cont de regulile acceptate până acum, în care totul a devenit pragmatic şi raţionalizat, dar care este binefăcătoare sau o competiţie care scoate la iveală latura urâtă a jucătorilor din piaţă, aşa văd oamenii din industria de publicitate modul în care situaţia economică dificilă a transformat piaţa de profil.Saatchi & Saatchi: Criza a pus o presiune fără precedentCriza financiară a pus o presiune fară precedent atât pe agenţiile de publicitate mari, cât şi pe cele mici, consideră Radu Florescu, CEO, Saatchi & Saatchi. "Din păcate, acest context economic îi transformă pe unii jucători în lupi, scoţând la iveală latura urâtă a lor. Am observat cu surprindere că s-au încheiat parteneriate în condiţii dubioase, lipsite de transparenţă, folosindu-se tactica «promite orice sau mutări de clienţi fara pitch»", a declarat elpentru Curierul Naţional. În plus, reprezentantul Saatchi & Saatchi susţine că această filosofie oglindeşte o gândire pe termen scurt. "După ieşirea din criză sper că aceste practici vor rămâne acolo unde le este locul: în hol", a încheiat acesta.The Group: Competiţia ne obligă să ne reinventăm în fiecare zi"Şi în domeniul nostru, ca în întreaga economie, criza ascute competiţia până la nivelul tăios al faptului că s-a transformat în luptă de supravieţuire", ne-a declarat Mihaela Nicola, Chief Executive Officer The Group. Astfel, competiţia a devenit "şi mai dinamică, şi mai agresivă, şi mai extinsă", ne-a mai spus aceasta, adăugând că "oricum ar fi tot binefăctoare este, pentru c