Müller Dairy Romania, filiala producatorului german de iaurturi cu acelasi nume intrata in vara anului trecut pe plan local, estimeaza ca in 2008 isi va dubla numarul de produse pe care le comercializeaza, in prezent portofoliul companiei numarand 30 de produse.
„Pana acum eram prezenti doar cu marcile Froop, situata pe segmentul premium, si Müller Mix, pe superpremium, dar odata cu lansarea Pezzi di Frutta vom intra pe mainstream, cel mai mare segment din piata de iaurturi cu fructe, ceea ce ne va permite sa facem o presiune mai mare pe media si sa intram puternic si in magazinele traditionale", a declarat Tzafrir Granat, vicepresedinte de marketing al Müller Dairy Romania.
El nu a dorit sa precizeze care vor fi segmentele de piata pe care compania va lansa noi produse, insa a spus ca ia in calcul realizarea de produse pentru perioade specifice ale anului, idee pe care o va pune in aplicare din acest an. De asemenea, gama Froop va fi extinsa in urmatoarele saptamani cu alte patru arome.
Compania a lansat recent un nou produs cu care ataca cel mai mare segment al pietei de iaurturi cu fructe, mainstream, pe care 26 de branduri isi disputa in acest moment cota de piata. Prin aceasta strategie, managerul Müller intentioneaza sa obtina o mai mare notorietate a companiei si a brandului pe plan local, care in urma cu doar zece luni nu era deloc cunoscut in Romania.
Potrivit lui Granat, investitiile din acest an in promovarea pe televizor vor fi duble fata de cele realizate in 2008 si vor reprezenta aproape 65% din suma totala destinata acestei campanii, a carei valoare nu a fost facuta publica. In afara de TV, internet si activitati BTL (n.red. - below the line, publicitate neconventionala) vom realiza si activitati de degustare atat in parcuri si lanturi de retail modern, cat si in metrou si cladiri de birouri", spune Granat.
Astfel, in urma