În fiecare zi vă prezentăm un top al celor mai frumoase și al celor mai urâte lucruri din Oradea, așa cum sunt ele percepute de persoana al cărei portret îl veți putea lectura în aceeași zi, în Adevărul de Seară.
Sasha Strauss este unul din cei trei profesori de branding strategic din SUA. El învaţă studenţii şi companiile să construiască vise şi să creadă în ele împreună cu clienţii lor.
Oradea frumoasă: „Nu am apucat să vizitez oraşul. Din ce am văzut şi citit până acum, îmi place că aveţi istorie, lucruri vechi. Am fost impresionat să aflu că România este la mijloc între Europa, Orientul Mijlociu şi Asia şi a fost parte a tuturor momentelor importante ale istoriei”, spune profesorul Sasha Strauss.A fost impresionat să afle despre curajul românilor la Revoluţia din decembrie 1989. Îi plac românii pe care i-a cunoscut în timpul colegiului, pe parcursul carierei şi cei întâlniţi în Oradea. A întâlnit câţiva tineri foarte inteligenţi pe care i-ar vrea în firma sa.
Oradea urătâ: „Încă nu am apucat să vizitez oraşul pentru a vedea ce nu-mi place”, spune el. Consideră că România nu ştie să îşi vândă imaginea şi încă nu a făcut suficient pentru asta.
Citiți povestea de succes a celui care a creat brandurile pentru firme ca Yahoo, Adobe, eBay, Microsoft, Johnson&Johnson în ediția de astăzi a cotidianului Adevărul de Seară.