O bucureşteancă susţine că noua tâmplărie montată în bătaie de joc a rezistat până la prima ploaie. Geamurile termopan sunt în mare vogă printre români, iar de asta profită din plin numeroasele firme care au împânzit toată oraşele din ţară. Sursa: Zoltan Lorentz
Calitatea lucrărilor lasă însă mult de dorit. Flavia Filimon, o bucureşteancă de 52 de ani, a simţit pe pielea ei ce înseamnă neseriozitatea acestor firme. În luna mai, s-a decis să schimbe geamurile din toată casa, după ce în prealabil zugrăvise.
A apelat la serviciile firmei Ambient Grup, care i-a cerut peste 9.000 de lei pentru lucrare. La doar câteva zile de la montaj, ploaia a intrat în balconul proaspăt închis.
Reprezentanţii firmei Ambient Grup nu şi-au asumat nicio vină, susţinând că problemele au apărut din cauza izolaţiilor.
„Vina aparţine balconului de deasupra”
Imediat cum a sesizat stricăciunile, Flavia a sunat firma în cauză: „Deoarece nu achitasem încă lucrarea, pentru că erau greşite două geamuri şi uitaseră să aducă pervazul exterior pentru balcon, au trimis un angajat al firmei”.
Spre marea ei surprindere, reprezentantul firmei a declarat că lucrarea e bine executată şi că „vina” aparţine balconului de deasupra care este deteriorat. După montarea pervazului şi efectuarea zidăriei la glafuri, nu se va mai infiltra apa, i-a promis muncitorul.
Din nefericire, în Bucureşti, la câteva zile după asta, a fost o furtună zdravănă. „În timpul furtunii, ne-a plouat în casă şi în balcon, murdărindu-ne pereţii proaspăt zugrăviţi şi parchetul recent raşchetat. A doua zi am solicitat firmei să trimită pe cineva de la service care să remedieze situaţia”, afirmă Flavia.
Garanţie pierdută
Femeia susţine însă că reprezentanţii companiei Ambient Grup i-au răspuns că vor da curs solicitării ei în