Producătorul de echipamente de fitness de lux TechoGym şi-a făcut intrarea pe piaţa din România în urmă cu câteva luni prin intermediul companiei Living Well. Fiind unul dintre principalii jucători de pe piaţa de wellnes mondială, TechoGym se adresează atât utilizatorilor privaţi, interesaţi de achiziţionarea echipamentului de fitness pentru acasă, cât şi operatorilor de business. "Avem o gama largă de clienţi, de la indivizi iubitori de sănătate, vedete şi atleţi, p�
Producătorul de echipamente de fitness de lux TechoGym şi-a făcut intrarea pe piaţa din România în urmă cu câteva luni prin intermediul companiei Living Well.
Fiind unul dintre principalii jucători de pe piaţa de wellnes mondială, TechoGym se adresează atât utilizatorilor privaţi, interesaţi de achiziţionarea echipamentului de fitness pentru acasă, cât şi operatorilor de business.
"Avem o gama largă de clienţi, de la indivizi iubitori de sănătate, vedete şi atleţi, până la cluburi de fitness, spa-uri, centre de reabilitare, cluburi şi asociaţii sportive, hoteluri, unităţi militare, universităţi, centre de recreere sau săli de gym ale corporaţiilor. În prezent, produsele TechnoGym sunt prezente în peste 35.000 de centre wellness din întreaga lume şi 20.000 cele mai faimoase reşedinte doar în Italia", a declarat pentru Capital Online Dimitrios Sabalis, executive director Global Eye Investments, compania mamă a Living Well.
Într-o perioadă extrem de tulbure pe piaţa globală, TechoGym propune o gamă de produse cu preţuri ce ajung la 15.000 de euro. "Technogym ofera produse pentru toate categoriile, de la o minge Wellness care costă 106 euro până la o bandă de ultimă generaţie cu TV touch screen încorporat şi emiţător digital, trasmiter telemetric, compatibilitate iPod şi iPhone, cu un preţ de aproximativ 15.000 de euro", mai spune Dimitrios Sabalis.
Viziune optimistă pe timp