Cântăreaţa care şi-a făcut debutul în muzică cu unul dintre cele mai grele genuri, blues-ul, franţuzoaica Patricia Kaas, a susţinut, duminică seara, la Sala Palatului din Bucureşti, cel de-al patrulea concert în România.
Kaas a urcat pe scenă în jurul orei 20.30 şi, timp de aproximativ două ore, a cântat, a dansat, a recitat şi a creat, pentru cei peste 4.000 de spectatori, atmosfera de cabaret a anilor ’30.
Cu o voce puternică, ajutată de sunetele melodioase ale limbii franceze, Kaas şi-a prezentat echi pa şi trupa de instrumentişti, în timp ce o balerină excuta, cu o mobilitate extraordinară, o coregrafie puţin bizară, pe acordurile uşoare, de început.
Concertul de la Bucureşti a făcut parte din turneul de promovare a celui mai recent album semnat Kaas, „Kabaret”, un album pentru care artista s-a inspirat din câteva piese pe care le-a ascultat într-o zi şi care i-au amintit de perioada în care cabaretul avea succes. După un început liric, Kaas a încins atmosfera cu un hit de acum 20 de ani, „Mon mec à moi”, unul dintre marile ei succese de pe albumul de debut, „Mademoiselle chante...”.
„Îmi amintesc de ziua în care am fost aici ultima dată. A fost acum patru-cinci ani. Era foarte cald. De fiecare dată când venim, aducem soarele cu noi”, a glumit Patricia. „Vă mulţumesc că sunteţi aici. Am vrut ca acest show să fie un omagiu adus anilor ’30 şi femeilor acelei perioade şi, de asemenea, am vrut să vă prezint noile mele cântece. Vă doresc o seară frumoasă!”, a mai spus artista, înainte de a da startul unui spectacol care s-a dovedit, până la final, unul complex şi profund, deşi pornea de la „lumea de carton” a cabaretului. Patricia Kaas, care are 43 de ani, a schimbat patru ţinute sexy, care i-au evidenţiat silueta subţire de păpuşă - o rochie neagră obraznic de scurtă, o alta mulată, ce-i lăsa un umăr gol, precum şi