De 125 de ani, celebra companie italiană Bvlgari a reuşit să devină un nume de referinţă pe piaţa luxului, creaţiile sale, indiferent că sunt parfumuri, ceasuri, accesorii sau „specialitatea casei“, diamantele, fiind de peste un veac foarte dorite.
Încă din 1884, Bvlgari a devenit sinonim cu luxul, reuşind să se menţină în topul celor mai apreciate case de bijuterii din lume.
De-a lungul timpului, imperiul Bvlgari s-a extins şi în domeniul genţilor, al ochelarilor de soare, dar şi al unor hoteluri exclusiviste din Milano, Bali şi Tokyo. Indiferent de sezon, colecţiile de bijuterii Bvlgari sunt mereu actuale, dedicate femeii moderne, fiecare detaliu fiind lucrat cu minuţiozitate, astfel încât femeia care le poartă să se simtă o regină.
O afacere de familie
În 1884, emigrantul grec Sotirio Bulgari fonda în Italia, la Roma, primul magazin al familiei, pe via Sistina, specializat la început în vânzarea de argintărie. Ajutat de fiii săi Costantino şi Giorgio, Sotirio s-a mutat apoi pe via Condotti, unde există şi acum unul dintre cele mai importante centre Bvlgari din lume. Între timp, Bvlgari a devenit un adevărat imperiu de două miliarde de dolari, cu 270 de magazine în întreaga lume, din New York şi până la Paris, din Monte Carlo şi până la Geneva sau Milano. De la începtul anilor ‘90, Bvlgari şi-a făcut intrarea şi în industria parfumurilor, graţie companiei Bvlgari Parfums. Au urmat lansarea unei linii de mare succes de eşarfe din mătase, cu un design original, producţia de obiecte de piele şi cea de ochelari, precum şi seria de cadouri şi tacâmuri. La fel ca şi în urmă cu 125 de ani, afacerea este condusă exclusiv de membrii familiei, Paolo Bulgari - preşedinte şi Nicola Bulgari - vicepreşedinte.
Tradiţie şi inovaţie
Pentru Paolo Bulgari, nepotul lui Sotirio, motivul pentru care bijuteriile itali