Eliodor Apostolescu si Catalin Nour, cei doi proprietari ai producatorului de pufuleti Phoenix Y din Baicoi, judetul Prahova, companie cu afaceri de aproape 15 mil. euro in 2008, au investit peste doua milioane de euro (suma calculata in sistem rate-card) in crearea primei campanii de promovare dezvoltata la nivel national si asteapta pentru anul acesta o crestere de 30% a vanzarilor.
Tinand cont ca pretul unei pungi de pufuleti variaza intre 0,26 de lei si 1,2 lei la poarta fabricii, iar cel mai mic pret din comert este de 50 de bani, pufuletii Gusto ar putea fi cel mai ieftin produs pentru care a fost realizata o campanie de promovare pe plan local.
"Nu stiu daca au mai fost promovate produse cu pret de vanzare la raft de 50 de bani. S-ar putea sa fie cel mai ieftin produs promovat vreodata. Campania va fi derulata intensiv timp de doua luni, apoi in functie de raspuns vom stabili pasii urmatori", declara Alexandru Badila, managing director al Publicis, agentia de publicitate care a realizat campania media pentru acest produs.
Badila a adaugat ca valoarea campaniei de promovare se ridica la peste doua milioane de euro (valoare calculata in sistem rate-card). Potrivit producatorilor din Prahova, investitia neta a fost insa de "cateva sute de mii de euro".
Doi studenti la Politehnica au pornit afacerea cu pufuleti
Producatorul de pufuleti Phoenix Y este prezent in aceasta industrie din 1996, an in care a devenit functionala prima fabrica de pufuleti detinuta de cei doi actionari ai companiei, Eliodor Apostolescu si Catalin Nour, fiecare dintre cei doi fosti colegi de scoala detinand 50% din actiuni. "Eram studenti in anul doi la Facultatea de Electrotehnica din cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti, cand am cumparat prima masina de inghetata, cu care am inceput sa vindem la colt de strada in vacantele de vara", a declarat