Bombardier Transportation a deschis un centru de servicii pentru asigurarea funcţiilor de sprijin administrativ, în Cluj, a anunţat compania. „Bombardier Transportation a decis să deschidă două centre de servicii pentru operaţiunile sale globale: unul în Cebu City, în Filipine şi unul în Cluj. Acesta din urmă este responsabil pentru Europa, cu excepţia ţărilor vorbitoare de limba engleză şi Scandinavia", se arată într-un comunicat al „Bombardier".
Conform sursei citate, concentrarea finanţelor şi activităţilor administrative în acest fel este văzută ca una dintre cele mai bune practici la nivel global pentru organizaţii precum Bombardier, mai ales pentru a menţine eficienţa operaţiunilor.
„Noi credem că Centrul nostru de Servicii va fi durabil şi de succes. Oamenii reprezintă baza pentru furnizarea de servicii excelente. În Cluj am găsit o comunitate mare de absolvenţi de finanţe şi contabilitate. Oamenii din această regiune au arătat o puternică orientare către domeniul de relaţii cu clienţii şi o foarte bună cunoaştere a limbilor străine", a menţionat Olivier Guitton, vicepreşedinte al Serviciilor Financiare, Contabilitate şi Raportare, Bombardier Transportation.
Centrul de la Cluj are 17 angajati pentru început şi numărul acestora este de aşteptat să crească până la 140 de angajaţi până la sfârşitul anului 2010, a mai anunţat compania.
Bombardier Transportation este liderul global în tehnologia căilor ferate şi oferă cel mai bogat portofoliu din industria feroviară. Compania a livrat peste 100.000 de vehicule în toată lumea, inclusiv în Bucureşti.