Renault analizează posibilitatea de asamblare finală a automobilelor cu platforma modelului Logan în Venezuela, începând cu anul 2010, în parteneriat cu producătorul chinez de autovehicule Great Wall."Cele două companii au semnat o scrisoare de intenţie la jumătatea acestei luni, cu scopul de a efectua un studiu de fezabilitate, care să determine oportunitatea producerii de maşini în parteneriat pentru piaţa din Venezuela", a declarat un purtator de cuvânt al constructorului franc
Renault analizează posibilitatea de asamblare finală a automobilelor cu platforma modelului Logan în Venezuela, începând cu anul 2010, în parteneriat cu producătorul chinez de autovehicule Great Wall.
"Cele două companii au semnat o scrisoare de intenţie la jumătatea acestei luni, cu scopul de a efectua un studiu de fezabilitate, care să determine oportunitatea producerii de maşini în parteneriat pentru piaţa din Venezuela", a declarat un purtator de cuvânt al constructorului francez.
Maşinile ar urma să fia produse într-o febrică ce aparţine deja companiei Great Wall, în apropiere de oraşul Guacara, din nord-vestul provinciei Carabobo (la circa 150 kilometri de capitala Caracas n.r.).
Contribuţia şi beneficiul fiecăruia
Constructorii intenţionează să producă iniţial 22.000 de unităţi anual, destinate exclusiv pieţei locale. Dintre acestea, 15.000 de maşini ar urma să fie comercializate de Renault şi restul de Great Wall.
Operaţiunile Renault se vor axa în special pe asamblarea finală a sedanului Logan, a modelului Logan destinat taximetriştilor, propulsat cu GPL şi asamblarea hatchback-ului Sandero.
Aceste modele vor fi importate sub formă de componente şi piese din Columbia, pentru a fi asamblate în Venezuela.
Dacă acest proiect va fi aprobat, Renault va contribui cu 10 milioane de dolari, dintr