- Diverse - nr. 318 / 18 Iunie, 2009 Treptat, romanii intra "in rand cu lumea" si la consumul de bere. Conform Asociatiei "Berarii Romaniei", in primul trimestru al anului 2009 vanzarile au ajuns la 2,54 milioane de hectolitri de bere, cu 37% mai mult decat in perioada similara a anului trecut. "Berarii" cred, pe baza cresterii, an de an, a consumului, ca lichidul cu pricina a incetat sa mai fie un produs de sezon, ca romanii aleg berea indiferent de conditiile meteorologice. De ce? Pentru ca acest produs este 100% natural si este potrivit pentru toate momentele de consum. Ca atare, fata de 2008, consumul mediu de bere a crescut cu 16%, pana la 81 de litri pe cap de locuitor, in prezent. Ca o curiozitate, ambalajul de sticla al berii ramane preferatul romanilor, berea la sticla reprezentand 46,2% din totalul vanzarilor. Or, cum berea a devenit o afacere rentabila, membrii Asociatiei si-au permis sa investeasca peste 550 de milioane euro pana in prezent, contribuind, totodata, cu peste 200 milioane de euro la bugetul de stat. GHEORGHE GIURGIU - Diverse - nr. 318 / 18 Iunie, 2009 Treptat, romanii intra "in rand cu lumea" si la consumul de bere. Conform Asociatiei "Berarii Romaniei", in primul trimestru al anului 2009 vanzarile au ajuns la 2,54 milioane de hectolitri de bere, cu 37% mai mult decat in perioada similara a anului trecut. "Berarii" cred, pe baza cresterii, an de an, a consumului, ca lichidul cu pricina a incetat sa mai fie un produs de sezon, ca romanii aleg berea indiferent de conditiile meteorologice. De ce? Pentru ca acest produs este 100% natural si este potrivit pentru toate momentele de consum. Ca atare, fata de 2008, consumul mediu de bere a crescut cu 16%, pana la 81 de litri pe cap de locuitor, in prezent. Ca o curiozitate, ambalajul de sticla al berii ramane preferatul romanilor, berea la sticla reprezentand 46,2% din totalul vanzarilor.