Leanne Wesche este proprietarul Pacco Group, cea mai mare companie australiana de ambalare a fructelor si legumelor proaspete pentru supermarket.
Zilnic, 80.000 de caserole de fructe si legume sunt distribuite in supermarketurile din Australia. Anul trecut, Pacco Group a comercializat fructe si legume in valoare de 60 de milioane de dolari, a spus Wesche intr-un interviu pentru Australian Business woman's network.
Mai mult, in 2008, Pacco Group a lansat pe piata Safeguard Fruit & Veggie Wash, un detergent special pentru fructe si legume, care indeparteaza murdaria si praful de pe fructe.
Produsul s-a comercializat in 11 tari pana in prezent, iar in primele noua luni de la lansare, vanzarile inregistrate au fost un real succes pentru Wesche si i-au adus chiar trofeul anual Telstra, acordat celor mai bune femei de afaceri din Australia.
Reteta succesului
Esecul pentru Leanne Wesche nu este o optiune. Tocmai de aceea, calea succesului este cea mai sigura. Intr-o industrie dominata de forta de munca masculina, la toate nivelele, Wesche a reusit sa se impuna prin hotarare si ambitie.
Reteta succesului pentru australianca este permanenta provocare. Flexibilitatea si reorientarea sunt principii de baza. Ea crede ca o afacere poate fi profitabila numai daca stii sa tii pasul cu piata si sa fii realist daca deciziile tale nu sunt cele mai potrivite.
Cea mai mare provocare de pana acum a fost lansarea produselor Pacco Group in 11 tari concomitent, in mai putin de un an. Specificul fiecarei tari, precum si piata diferita au reprezentat noi ocazii pentru intelegerea resorturilor acestei afaceri.
Pentru a reusi este nevoie de proceduri scrise si in continua adaptare cu realitatile curente, este de parere australianca. Realismul este o trasatura esentiala pentru orice afacerist, iar vuln