Operatorul de transport aerian Tarom se află pe locul întâi în rândul transportatorilor când vine vorba de punctualitatea decolărilor, potrivit ultimului raport al Asociaţiei Operatorilor Aerieni din Europa (AEA).Astfel, peste 92% din zborurile companiei naţionale pleacă ”on time”. La capitolul aterizări, Tarom se clasează pe poziţia a şaptea, doar 85,7% din cursele sale ajungând la timp la destinaţie.AEA a luat în calcul pentru acest raport cele 5.886 de zboruri efe
Operatorul de transport aerian Tarom se află pe locul întâi în rândul transportatorilor când vine vorba de punctualitatea decolărilor, potrivit ultimului raport al Asociaţiei Operatorilor Aerieni din Europa (AEA).
Astfel, peste 92% din zborurile companiei naţionale pleacă ”on time”. La capitolul aterizări, Tarom se clasează pe poziţia a şaptea, doar 85,7% din cursele sale ajungând la timp la destinaţie.
AEA a luat în calcul pentru acest raport cele 5.886 de zboruri efectuate de Tarom în perioada noiembrie 2008- martie 2009.
La nivelul pieţei europene, raportul constată o îmbunătăţire a punctualităţii operatorilor. Pe cursele scurte, 83,2% din zboruri au decolat cu maximum 15 minute întârziere, faţă de procentul de 79,6% înregistrat în perioada similară a anului precedent. De asemenea, 1,9% din zborurile programate au fost anulate.
Deşi stăm bine cu punctualitatea, mai avem de lucrat la serviciile oferite: 9,8 pasageri din o mie care au călătorit cu Tarom au avut bagajele rătăcite, fapt care plasează compania naţională pe poziţia a 17 a în rândul transportatorilor aerieni europeni.
În perioada luată în calcul de AEA, operatorul a avut la bord aproximativ 300.000 de pasageri. Per total industrie, 13 pasageri din o mie şi-au pierdut bagajele, faţă de 15,5 în perioada noiembrie 2007-martie 2008.