La o lună după ce a oferit primele fotografii oficiale cu următoarea generaţie a modelului compact, Opel lansează primul set de imagini din habitaclu.
1 /. Aşa cum era de aşteptat, interiorul viitoarei generaţii Opel Astra este inspirat de noua linie de design lansată odată cu modelul Insignia.
Din primul set de fotografii oficiale care prezintă habitaclul modelului compactat pregătit pentru Salonul Auto de la Frankfurt din această toamnă, se poate observa că volanul şi ceasurile de bord sunt preluate de la reprezentantul Opel în clasa imediat superioară (medie).
Consola centrală este o variantă mai îngustată (din raţiuni de spaţiu interior) a celei care poate fi regăsită în Insignia, prezentând, în consecinţă, aceeaşi problemă consemnată anterior – o densitate prea mare de butone, cu forme şi dimensiuni apropiate, care îngreunează accesul la comanda dorită.
Ca şi la Insignia, mânerele portierelor fac trimitere la nervura laterală care împodobeşte, în exterior, caroseria.
Deocamdată nu se pot face consideraţii asupra calităţii materialelor care îmbracă bordul, scaunele şi uşile. Dacă însă asemănarea cu Insignia se dovedeşte valabilă şi în acest caz, rezultatul trebuie să fie unul situat peste media clasei.
Mai mare, cu tehnologie adusă la zi
GM susţine că viitoarea generaţie Opel Astra este foarte avansată din punct de vedere tehnologic. Un bun indicator în acest sens trebuie că o constituie prezenţa unei platforme tehnice complet noi.
Maşina are o lungime de 4,42 metri, cu 17 centimetri mai mult decât actuala generaţie. Ampatamentul a crescut şi el cu şapte centimetri, măsurând acum 2,68 metri.
Şasiul Astra a fost dezvoltat ca un sistem mecatronic care integrează complet funcţiile mecanice şi sistemele de comandă electronice.
Ca şi la Insignia,