Actualul ministru al Transporturilor, Radu Berceanu, a luat decizia de a lărgi la trei benzi tronsonul al doilea al sectorului Bucureşti-Ploieşti din autostrada Bucureşti-Braşov. O decizie similară a luat predecesorul său Ludovic Orban pentru primul tronson. În acea perioadă, Berceanu a criticat hotărârea lui Orban.Având în vedere faptul că traficul din România va intra pe un trend ascendent şi că autostrada este totuşi construită pentru a rezista în timp (cel puţin la nivel
Actualul ministru al Transporturilor, Radu Berceanu, a luat decizia de a lărgi la trei benzi tronsonul al doilea al sectorului Bucureşti-Ploieşti din autostrada Bucureşti-Braşov. O decizie similară a luat predecesorul său Ludovic Orban pentru primul tronson. În acea perioadă, Berceanu a criticat hotărârea lui Orban.
Având în vedere faptul că traficul din România va intra pe un trend ascendent şi că autostrada este totuşi construită pentru a rezista în timp (cel puţin la nivel oficial) ar fi nevoie ca în loc de două benzi pe sens (aşa cum au A1 şi A2) să fie trei benzi pe sens.
Astfel, ministrul Transporturilor de până în 2008, liberalul Ludovic Orban a decis ca pentru primul tronson al autostrăzii spre Ploieşti, să se mai construiască încă o bandă pe sens. Radu Berceanu a criticat dur decizia lui Orban, punând accentul pe faptul că vor fi crescute costurile.
Ajuns ministru, Radu Berceanu se răzgândeşte şi apreciază acum că sunt necesare trei benzi pe sens şi pe al doilea tronson. De data aceasta, mărirea la trei benzi pe sens a celui de-al doilea tronson l-a prins pe Berceanu ministru, care va gira plata unei sume de bani în plus.
Pentru această lucrare suplimentară, se va organiza o altă licitaţie, astfel încât ar fi posibil ca primele două benzi să fie lucrate de o firmă, iar cea de-a treia bandă de o altă firmă. Dacă firma care realizează