JVC Romania vrea sa creasca afacerile reprezentantei locale si a celei din Bulgaria a producatorului japonez de electronice pana la 9,5 milioane euro in acest an, mai mult cu circa 11% fata de 2008, in conditiile in care piata de electronice va suferi o contractie de peste 35%, a spus Bogdan Pasat (foto), director de marketing si vanzari pentru Romania si Bulgaria al JVC.
Cifra de afaceri inregistrata in 2008 a fost saltata de camerele video, la aproximativ 8,5 milioane euro. Cifra include si piata din Bulgaria, intrucat activitatea celor doua tari este coordonata de biroul din Romania, iar procentual, afacerile se impart in mod egal intre cele doua tari. La fel, in anul fiscal 2009, compania mizeaza pe cresterea afacerilor la nivelul celor doua reprezentante. Si de aceasta data, cele 9,5 milioane euro se vor imparti intre cele doua piete, ceea ce inseamna ca JVC va vinde in Romania in acest an de 4,75 milioane euro.
Dezvoltarea extensiva a JVC in Romania a inceput din 2008, odata cu deschiderea biroului local.
“Daca pana anul trecut ne-am concentrat pe mentinerea unei cote de aproximativ 12-13% pentru camere video si 25% pentru car audio, dorim ca, in acest an, prin diversificarea gamei de produse si prin extinderea ariei de acoperire in magazinele de retail, sa crestem cota de piata a JVC pe zona de produse quality pe toate categoriile”, declara Bogdan Pasat.
In ceea ce priveste targetul de profit pe 2009, directorul de marketing si de vanzari al JVC Romania si Bulgaria spune ca s-ar declara multumit daca ar atinge chiar si o marja de 1%.
In lunile aprilie si iunie, afacerile JVC Romania au scazut cu 20%. "Cel mai rau scenariu pentru intreg anul este acela in care afacerile noastre vor urmari trendul din aceasta perioada si vor inregistra o scadere de 20%", afirma Pasat.
Camerele video si car audio au reprezentat in 2008 fiecare