Gazeta Sporturilor a actionat in judecata regia de publicitate online Boom Advertising pentru recuperarea unor datorii acumulate pe perioada contractului desfasurat in perioada 2008-2009, a declarat, pentru Wall-Street, Augustin Roman, director executiv Gazeta Online.
“Sumele sunt confidentiale, dar sunt cunoscute si acceptate de ambele companii, nu exista dubii in privinta restantelor. In 2008 am avut contract cu Boom, care s-a desfasurat in conditii foarte bune. In ianuarie, de comun acord am hotarit sa ne despartim, moment in care s-a tras linie, s-a ajuns la un numitor comun pentru suma restanta, iar noi am acceptat esalonarea in mai multe transe a datoriei”, spune Augustin Roman.
Gazeta Online a incheiat in 2008 un contract minim garantat prin care a cedat intreg spatiul publicitar.
“Boom a vandut clientilor externi, dar a livrat si site-urilor din grupul NetBridge nu mai putin de 204 milioane de afisari, care, la un CPM ( cost per mia de afisari) net de 3 euro-care poate fi considerat minim pentru piata din 2008-ar insemna in jurul a 600.000 de euro. Tragand linie, nu cred ca se poate spune ca Boom a pierdut din contractul cu GSP”, sustine Roman.
Potrivit acestuia, din 10 transe stabilite, Boom a achitat doar doua.
“In momentul de fata 3 sunt restante, reprezentind aproximativ 35% din datorie. Ne-am intalnit in mai multe randuri inclusiv cu avocatii, dar semnalele din partea lor au fost negative, dictate de actionarii Boom”, afirma Augustin Roman.
“Cred ca nu este intamplator ca in iarna au decis infiintarea unei noi firme, Digital Ads, cu acelasi domeniu de activitate ca si Boom si unde au mutat patrimoniul Boom, adica cele mai importante contracte de publicitate. Dar numai justitia va putea da verdicte daca actionarii Boom si-au indreptat in mod voit firma catre un eventual faliment, caz in care «rezolva», sesizati ghil