Calitatea serviciilor de la CET i-a determinat pe mulţi braşoveni să renunţe la sistemul centralizat de încălzire, chiar dacă furnizorul a impus taxe imposibile pentru debranşare. Votează aici şi cere-le aleşilor tăi să renunţe la politica de jecmănire a celor rămaşi captivi în acest sistem. Braşovenii care vor să se debranşeze de la CET SA, firmă patronată de Consiliul Local Braşov, sunt obligaţi să scoată din buzunar mai mulţi bani decât cei care au renunţat la serviciile furnizorului anul trecut. Taxa de debranşare a caloriferelor s-a mărit de la 80 la 100 de lei/calorifer, anularea racordului de apă caldă a crescut de la 50 la 60 de lei, iar taxa de urgenţă a ajuns 1.200 de lei!
Scumpiri aprobate de aleşi
„ Cine are bani şi nu vrea să aştepte 45 de zile (??! – n.r.) de la depunerea documentaţiei, pentru obţinerea tuturor aprobărilor necesare, trebuie să dea aceşti bani“, a motivat directorul CET, Florin Cuţitei, valoarea crescută a taxei de urgenţă. La toate acestea se adaugă alte sume rămase la nivelul anului trecut: 100 lei taxa de avizare şi eliberarea avizului constatator după instalarea noii surse de căldură - alţi 70 de lei. Plus taxele percepute de Primărie pentru eliberarea autorizaţiei de construcţie pentru montarea coşului de fum/evacuarea de gaze a noii centrale.
„ Toate scumpirile sunt aprobate de Consiliul de Administraţie al CET Braşov şi respectă toată legislaţia în vigoare“, a declarat Florin Cuţitei. El a mai menţionat că scumpirile au fost necesare, fiindcă s-au scumpit şi materialele necesare efectuării acestei manopere.
Cererile de debranşare curg
În ciuda taxelor mari, directorul CET spune că, de la 1 mai, când s-a redeschis „sezonul“ debranşărilor, deja s-au înregistrat peste 1.000 de cereri din partea braşovenilor care vor să părăsească sistemul centralizat. Ultima