Pick-up-ul japonez, concurent cu Mazda BT50, Toyota Hilux, Mitsubishi L200 şi Nissan Navara, va fi lansat oficial în România. Pick-up-ul de dimensiuni medii Isuzu D-Max va fi lansat oficial în România la mijlocul acestei săptămâni.
D-Max este o camionetă cu cabină simplă sau dublă, benă încăpătoare, tracţiune 4x4 (şi 2x4) şi gardă la sol considerabilă (195-205 mm), dedicată activităţilor off-road, dar nu numai - după tipicul modelelor Mazda BT50, Toyota Hilux, Mitsubishi L200 şi Nissan Navara, prezente deja în România.
Gama de motorizări cuprinde două unităţi alimentate cu motorină (dezvoltate de Isuzu, unul dintre cei mai prolifici producători de motoare turbodiesel), de 2.5 şi 3.0 litri (Euro 4), care dezvoltă 136, respectiv, 163 de cai-putere.
Toate versiunile sunt disponibile cu o cutie de viteze manuală cu 5+1 rapoarte. Motorul de 3.0 litri (cabină dublă) poate şi echipat şi cu o transmisie automată cu 4+1 trepte.
D-Max dispune standard de ABS şi EBD, airbag-uri frontale şi sistem de aer condiţionat.
Cea mai ieftină versiune, 2.5 D 2x4 (tracţiune spate) – cabină simplă (două locuri), are un preţ de 16.541 de euro cu TVA inclusă. Varianta similară, dar cu tracţiune integrală costă 18.921 de euro.
Alternativă mai scumpă
Dintre celelalte patru pick-up-uri concurente prezente pe piaţa autohtonă, Mazda BT50 şi Toyota Hilux oferă şi versiuni 2x4, celelalte două – Nissan Navara şi Mitsubishi L200 fiind disponibile doar cu 4x4.
Cea mai ieftină alternativă este Hilux (2.5 D-4D – 120 CP, 2x4, cabină simplă), care costă 17.442 de euro. BT50 (2.5 D – 143 CP, 2x4, cabină simplă) este comercializat cu doar câţiva euro în plus – 17.490 de euro.
L200 (2.5 DI-D – 136 CP, 4x4, cabină simplă) costă 19.869 de euro cu TVA, iar Navarra (2.5 dCi – 171 CP, 4x4, 2+2 locur