Agenţia de publicitate Leo Burnett organizează, ca şi în anii precedenţi, evenimentul Cannes Predictions, înainte de începerea celui mai prestigios festival de publicitate Cannes Lions. Concursul îşi propune să impună standarde din ce în ce mai înalte pentru creativitate şi "se adresează tuturor celor care vor să-şi testeze talentul şi intuiţia în a sesiza execuţiile cu cele mai mari şanse de a câştiga la Cannes Lions, indiferent de locul de muncă, experienţă sau vârstă", se arată într-un comunicat de presă al agenţiei. Anul acesta, procesul de votare a spoturilor se poate face până la 25 iunie în mediul online, accesând blogul Leo Burnett: www.leoburnett.ro/blog. De altfel, cu ocazia acestui eveniment, agenţia îşi relansează blogul de companie sub o nouă titulatură, mai simplu de găsit: LeoBlog la adresa http://www.leoburnett.ro/blog.
"Atât Cannes Predictions cât şi blogul relansat al Leo Burnett îşi propun să continue procesul de educare a pieţei din România, incluzând aici atât clienţii, angajaţii din toate departamentele, cât şi tinerii care doresc să intre în acest domeniu, dar nu au acces la site-urile specializate care pun la dispoziţie materiale utile lor contra cost. De aceea, am decis să lansăm lookul mai simplu şi mai prietenos al blogului Leo Burnett odată cu ediţia din 2009 a Cannes Predictions", explică Roxana Dumitru - Managing Director al Leo Burnett. Mai mult, Raluca Borascu, Strategic Planner la Leo Burnett, a declarat că "odată cu încheierea evenimentului Cannes Predictions, încurajăm vizitarea zilnică a blogului, precum şi abonarea la newsletter-ul lunar, prin care toţi cei interesaţi vor fi ţinuţi la curent cu zeci de idei inedite din România şi întreaga lume, iar pentru curioşii care doresc să afle cum este să fii parte din Leo, am pregătit o surpriză: o nouă secţiune dedicată workului şi fun-ului". Agenţia de publicitate Leo Burnett organi