Maria Sharapova este o alta celebritate care are multe pasiuni si hobby-uri care nu au legatura cu jobul ei de zi cu zi. Tenismena este pasionata de moda astfel ca a lansat o rochie speciala pe care a numit-o "rochia Bluetooth".
Vestimentatia are un sistem care le anunta pe purtatoare cand le suna telefonul, informeaza Million Looks.
Rochia Bluetooth este alegerea perfecta pentru iesirile in club sau in alte locuri zgomotoase.
Astfel ca Sony Ericsson a colaborat cu scoala "Fashion Design and Technology" din Londra pentru a crea acest model. Impreuna cu cei 80 de studenti selectati sa participe a lucrat si Maria Sharapova.
Castigatoarea competitiei a fost Georgie Davis, de 20 de ani, care a gasit solutia perfecta prin care o persoana poate fi "alertata" ca ii suna telefonul.
A creat o rochie de cocktail strabatuta de niste fire interactive, inspirandu-se din aripile fluturilor. Sistemul de bluetooth se va activa in momentul in care suna, iar purtatoarea va fi anuntata ca are un apel.
In momentul in care telefonul suna, rochia se lumineaza. Georgie a castigat mai multe premii pentru aceasta creatie, dar nu se stie daca ea va fi un succes in momentul lansarii pe piata.
"Sunt incantata ca am fost implicata intr-un proiect inovativ care incurajeaza creativitatea si sparge barierele modei", a declarat tenismena.
Maria Sharapova este din octombrie 2007 ambasadorul brandului Sony Ericsson. Mai mult chiar, in 2008 a lansat si o colectie de haine.
Maria Sharapova este o alta celebritate care are multe pasiuni si hobby-uri care nu au legatura cu jobul ei de zi cu zi. Tenismena este pasionata de moda astfel ca a lansat o rochie speciala pe care a numit-o "rochia Bluetooth".
Vestimentatia are un sistem care le anunta pe purtatoare cand le suna telefonul, i