În această vară, pe piaţa auto din România a sosit oficial un nou brand auto. Şi nu unul oarecare, dacă avem în vedere că este vorba despre o marcă premium: Infiniti. Mircea Eremia, brand-managerul infiniti a vorbit cu Capital despre şansele unui nou brand într-o piaţă aflată în picaj şi într-un segment deja foarte aglomerat, despre strategia de promovare, precum şi despre caracteristicile cumpărătorilor de produse premium. Capital: Mai este loc pentru un nou brand premium
În această vară, pe piaţa auto din România a sosit oficial un nou brand auto. Şi nu unul oarecare, dacă avem în vedere că este vorba despre o marcă premium: Infiniti. Mircea Eremia, brand-managerul infiniti a vorbit cu Capital despre şansele unui nou brand într-o piaţă aflată în picaj şi într-un segment deja foarte aglomerat, despre strategia de promovare, precum şi despre caracteristicile cumpărătorilor de produse premium.
Capital: Mai este loc pentru un nou brand premium pe piaţa românească?
Mircea Eremia: În orice piaţă, chiar dacă e saturată, îşi poate face loc un nou brand dacă în spatele lui se află o strategie coerentă, indiferent de momentul în care se intră pe piaţa respectivă. Dacă punem lansarea Infiniti în contextul crizei actuale, sigur că succesul brandului ar putea fi un mare semn de întrebare. Însă pachetul cu care venim noi pe piaţă este unul foarte competitiv. Vorbesc aici şi de produs, şi de after-sales, şi de echipă.
Clientul, în centrul universului
Capital: Cu ce vine în plus Infiniti pentru a se impune într-un segment deja foarte aglomerat?
M.E.: Noi nu punem maşina în centrul universului, ci punem clientul. Totul gravitează în jurul clientului. Ne bazăm pe câţiva factori foarte importanţi: în primul rând, clienţi relaxaţi, adică fără stresul programărilor la service, al reparaţiilor, al timpului pierdut etc; în al doilea rând, plăcerea con