Tânărul manager al diviziei de real estate a Volksbank implementează în prezent un sistem inovator de vânzare şi creditare.Banca oferă credit imobiliar, dar clientul trebuie să achiziţioneze un imobil din portofoliul VB Services. Daniel Tudor este Head of Real Estate Divison al băncii Volksbank şi crede cu tărie că brandul instituţiei va aduce o mare notorietate până la sfârşitul lui 2009 şi diviziei pe care o conduce. „Businessul VB Services şi-a început activitatea la începutul acestui an şi văd o înrădăcinare puternică pe piaţa de profil până la finele anului.
Şi asta pentru că este susţinut de un brand puternic”, declară Daniel Tudor. Divizia specializată în imobiliare va cunoaşte o promovare puternică, pentru că aceasta va fi prezentată de către ofiţerul de credite al băncii odată cu oferta de credit. „Mai exact, avem 180 de sucursale în toată ţara, care vând şi servicii financiare împreună cu cele imobiliare. De fapt, aceasta este şi cheia businessului: alăturarea într-un pachet complet de servicii, un one-stop shop”, explică Tudor.
Criza înseamnă timp de poziţionare
O astfel de perioadă poate aduce, pentru o afacere la început, timp pentru dezvoltare, aşezare şi promovare. „Zilele mele sunt pline de întâlniri, multe întâlniri. Asta înseamnă un timp de calitate acordat potenţialilor clienţi şi apoi o mai bună susţinere pentru a face cunoscut conceptul, oferta”, spune şeful VB Services.
În primele două luni şi jumătate de activitate, divizia de real estate a băncii a realizat peste 30 de tranzacţii, exclusiv pe segmentul rezidenţial, la un preţ mediu pe locuinţă de 100.000 de euro. „Toată lumea întreabă de ce într-un moment ca acesta trebuie să dai drumul la un astfel de business. E normal. Însă noi am privit mai în profunzime şi ne-am adaptat strategia pe 2009 şi 2010 luând în considerare şi criza econom