Productiile TV vor cauta publicul online. In anii trecuti, casele independente de productie TV se puteau lauda cu profituri generoase si marje de doua cifre. In prezent, industria trebuie sa faca fata reducerii bugetelor si scaderii audientelor, cauzate in principal de migrarea publicului catre internet. Nisa online este insa una dintre variantele de exploatat. Criza actuala accentueaza ritmul de scadere al volumului pietei, dar aduce si o serie de aspecte pozitive - cerne valorile, productiile fara audienta se opresc, creste concurenta si eficienta utilizarii resurselor umane. In aceste conditii, cred ca va creste calitatea productiilor TV, chiar in conditiile reducerii bugetelor. Producatorii vor fi fortati sa fie inventivi si sa gaseasca modalitati de a produce mai ieftin si mai atractiv”, spune pentru startups.ro Tudor Moisescu, Director Economic, Red Spike Film. El adauga faptul ca publicul care se uita la programele TV se imputineaza deoarece migreaza spre online pentru a obtine ceea ce in mod traditional gasea la TV, scrie StartUps.ro.
Aprobarea programului "Prima Casa" i-a exaltat pe unii proprietari de apartamente vechi din Bucuresti, care si-au majorat preturile de vanzare la suma de 60.000 de euro, plafonul maxim garantat de stat. Asemenea fenomene s-au inregistrat pentru apartamentele cu doua camere din zona Titan - stadion National, unde ofertele de vanzare erau, pana in iunie, de 50-55.000 de euro, in functie de suprafata, dotari, etaj sau vechimea imobilului. Analistul imobiliar, Ion Radu Zilisteanu, ne-a declarat: "Intr-adevar unii proprietari de apartamente vechi din cartiere periferice ale Capitalei au majorat preturile cu 5-10.000 de euro, entuziasmati fiind de program. Dar nu sunt decat fenomene sporadice, nu s-au generalizat si nici nu cred ca fenomenul va lua amploare". Domnia sa sustine ca isi mentine opinia, potrivit careia circa 16.000