Medlife, principalul jucător de pe piaţa locală a serviciilor medicale private din România, a anunţat lansarea unui hotline medical în urma unei investiţii de 450.000 de euro. Acesta va fi disponibil tuturor românilor care vor avea nevoie urgentă de consiliere medicală privind starea de sănătate, administrarea tratamentului şi îndrumarea către un medic specialist. Pentru a pune în funcţiune noua linie telefonică, Medlife va forma un departament operaţional asistat de 16 medic
Medlife, principalul jucător de pe piaţa locală a serviciilor medicale private din România, a anunţat lansarea unui hotline medical în urma unei investiţii de 450.000 de euro. Acesta va fi disponibil tuturor românilor care vor avea nevoie urgentă de consiliere medicală privind starea de sănătate, administrarea tratamentului şi îndrumarea către un medic specialist.
Pentru a pune în funcţiune noua linie telefonică, Medlife va forma un departament operaţional asistat de 16 medici generalişti care vor fi la dispoziţia pacienţilor non-stop. Lansarea proiectului este planificată pentru septembrie 2009.
Potrivit reprezentanţilor Medlife, iniţierea acestui proiect a venit ca urmare a numărului foarte mare de solicitări înregistrate pentru ambulanţă la 112 care nu sunt soluţionate în totalitate, având ca obiectiv principal acoperirea cererii pentru asistenţa medicală de urgenţă la nivel naţional.
5 milioane de apeluri către ambulanţă
Conform ultimelor date statisitce ale Sistemului Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă, parte a Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, în primele 5 luni ale anului acesta au fost înregistrate peste 5,5 milioane de apeluri telefonice pentru ambulanţă la nivel naţional, dintre care 2 milioane de apeluri au fost înregistrate în Bucureşti.
„Vom lansa această linie telefonică din dorinţa de a veni în întâmpinarea românilor