Scaderea traficului si a vanzarilor din centre comerciale determina proprietarii si chiriasii mallurilor sa lanseze noi promotii, in conditiile in care lunile de vara sunt, de regula, mai slabe din punct de vedere al vanzarilor.
„Timp de aproape doua luni consumatorii vor regasi pe etichetele produselor pretul de outlet caruia in aceasta perioada i s-a aplicat un discount suplimentar. Reducerile pot ajunge in unele cazuri pana la 90% din pretul initial regasit in galeriile comerciale traditionale", spun reprezentantii outlet-ului Fashion House, situat la intrarea pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
In mod normal, in cadrul proiectului sunt comercializate produse mai ieftine cu 30-70% fata de magazinele traditionale din centrul orasului.
Pe lista celor 60 de chiriasi se regasesc firme precum Mango, Benetton, Timberland/Nautica, Stefanel sau Leviís. Potrivit celor mai recente date disponibilie, proiectul atrage zilnic intre 5.000 si 6.000 de vizitatori.
In ceea ce priveste proiectul City Mall, aflat in zona Eroii Revolutiei din sudul Capitalei, cel putin 12 chiriasi ofera diferite promotii, in timp ce pretul biletelor la cinematograf porneste de la 5 lei pentru primele proiectii de vineri.
Traficul din City Mall a scazut cu 5-10% in primele luni ale acestui an, in timp ce numarul spatiilor goale a continuat sa creasca. Printre principalii chiriasi ai proiectului se numara retailerii de fashion Benvenuti, Sprider, Tina R sau Kenvelor, in timp ce in zona de food-court pot fi gasite unitati Burger King sau KFC.
Scaderea traficului si a vanzarilor din centre comerciale determina proprietarii si chiriasii mallurilor sa lanseze noi promotii, in conditiile in care lunile de vara sunt, de regula, mai slabe din punct de vedere al vanzarilor.
„Timp de aproape doua luni consumatorii vor regasi pe etichetele produselor pretul de outlet ca